Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

NHL !

Av Filosofen - 17 februari 2009 01:56

NHL !


Hej allihopa! ursäkta jag har glömt att skriva i min blogg, har gjort ett par spel som jag vill berätta för er, 


Columbus - Dallas : Dallas form har inte varit den bästa på dem senaste matcherna, satt och kolla lite statistik, ganska intressant, columbus har vunnit 4 raka, och Dallas har åkt på stor stryk senast, för det första är oddsen väldigt intressant på denna match, högt på ett lag som har haft en liten formsvacka när dom delvis mötte ett bra lag som har en bra form chicago!  För mig så känns det som att Dallas kommer att vinna, kanske inte med många mål men, känns som att Dallas kommer att ta en vinst med sista målet i öppen bur! 

 

St.louis - Ny Rangers : Rangers har verkligen hittat botten i flaskan, nr 1 : dom har Nhl bästa målvakt Henke lundqvist, som har blivit utbytt 2 ggr dom senaste matcherna, men som har fått chansen igen. Nr 2 : offensiven har inte funkat eller rättare sagt så har varken offensiven eller försvaret klickat. väldigt intressant odds på St.louis 2.30. spik 1a för mig.


Nashville - Ottawa :  Enligt min mening så har ottawa det bästa offensiva matrialet, och alfredsson har börjat hitta nätet!


Phoenix - E.Oilers : här har du ett säkert spel, gretzkys gäng! här är mitt drag, Phoenix 2.35 hemma mot oilers , stark 1 a!


Los angeles - Atlanta : Tog en stor säker seger sist, känns som att formen har börjat gått atlantas väg, los angeles har inte alls övertygat, samtidigt så måste tränaren ha något matrial att arbeta med!


 Elitserien har 2 matcher :


Modo - Hv71 : Modo tog en övertygad seger mot skellefteå gjorde en skit match emot djurgården där dom tappade 3 viktigt poäng, men dom har ju assist kungen Peter Forsberg, och salle såg vass ut, känns som att Modo kommer att slå hv71 ganska lätt, så en säker 1a här för mig!


Djurgården - Timrå : roligt att timrå har hittat formen igen, tror att dom tar Djurgården, men kan bli ett kryss , x2 är mitt tips!


Allsvenskan:


Mora - Björklöven : Kollade på Mora sist dom spelade emot Toja/ljungby, fart fylld match med många unga ivriga spelare, som ibland glömmer hjärnan i omklädningsrummet, men dom har glöden dom har viljan och det räcker här emot björklöven! säker 1a


Lite summering av gårdagens spel :


Vancouver tog en övertygad seger, känns som att tränaren har hittat dom rätta platserna för dom rätta spelarna, tyckte det var bra att dom inte förlängde med M.Näslund känns inte alls som att han kan ta dom till stanley cup bucklan! M.sundin känns som ett nummer större !


NHL var ingen lyckad natt för mig, 2 rätt av 4 möjliga!


Elitserien : Full pott! Som jag sa så har färjestad hittat formen, gubbarna nere i karlstad har hittat rätt tydligen!

Tobias Viklund's skellefteå slog södertälje inte mkt att orda om, tror att tobbes gäng, måste övertyga mer för att nå en slutspelsplats !

 Luleå rögle la jag inget spel, var faktiskt inne på x2, för den roliga oddsen skull, men avstod spel som tur va =) !





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filosofen - 16 februari 2009 00:52

Hej mitt namn är Filosofen, jag öppnar en blogg för att dela med mig mina spel sidor, som jag kommer att berätta mina drag och varför jag spelar som jag gör, så detta kommer inte att vara en blogg som man kan läsa vad jag ska köpa för kläder eller va...

Presentation

Omröstning

Är du nån som spelar själv?
 ja jag lägger någon kupong ibland
 Absolut nej!
 ja händer varje dag
 ibland

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards